Strona 1 z 5

Zmiana zarządcy osiedla

: 31 mar 2018, o 15:47
autor: Kris
Ktoś wie coś więcej na ten temat prócz wiadomości mailowej?

Re: Zmiana zarządcy osiedla

: 31 mar 2018, o 17:10
autor: Robert
NIe panie Krzysztofie nikt nic nie wie czeski film. NIe tylko ten problem trzeba wyjaśnić ale również rozliczenie roczne za 2017 r. Skoro zarząd się wybrał i nie jest w stanie poinformować mieszkańców na tablicy że w ogóle jest to trzeba wyjaśnić kilka kwestii.
Dodatkowo co takiego się stało że w trybie nagłym jesteśmy my właściciele informowani że ktoś za nas podjął jakąś decyzję w sprawie administrowania osiedlem I to własnie teraz. Czy na zebraniu zaakceptowano roczne sprawozdanie firmy zarządzającej ?? Wyjaśnimy to.

Re: Zmiana zarządcy osiedla

: 2 kwie 2018, o 11:41
autor: ziucia
Na wstępie listu przesłanego przez zarządy jest tekst który mnie rozbawił "dbając o prawidłową komunikację"... od momentu ich wyboru nie odczułam jako mieszkaniec żadnej komunikacji między nami, a jej poprawa dzień przed świetami z taką zaskakującą informacją na pewno wizerunkowo jest strzałem w dziesiątkę. Życzę powodzenia w dalszej "komunikacji" z mieszkańcami...

Re: Zmiana zarządcy osiedla

: 3 kwie 2018, o 09:38
autor: Kris
Dokładnie. Śmiech na sali... Ci ludzie chyba nie mają żadnego pojęcia o komunikacji. To raz, a dwa... nie rozumiem jak jakaś grupa, bliżej niezidentyfikowanych osób, mieniąca się 'zarządem', może odwołać w Naszym imieniu jedną firmę i powołać sobie drugą... bez naszych głosów/zdania. Nie znam praw jakimi rządzą się takie 'zarządy', więc prośba o wyjaśnienie. Przecież nie jest powiedziane, że będzie lepiej, a także na jakich zasadach wybierają tą nową firmę... faktycznie 'czeski film'...

Chciałbym po prostu najpierw wiedzieć, że coś jest źle, jakieś dowody marnowania naszych pieniędzy, propozycja 'planu naprawczego', a nie być traktowany jak bezwolne dziecko, z którym ktoś chce zrobić co mu się podoba. Żeby nie było, jeśli taka jest prawda, to jak najbardziej można i trzeba taką firmę zmienić, ale nie robić tego z zaskoczenia, bez żadnej konsultacji z mieszkańcami, którzy za to płacą... dla mnie to zwykłą dziecinada i tyle.

Re: Zmiana zarządcy osiedla

: 3 kwie 2018, o 11:34
autor: Efka
Podpisuje się pod postem Krisa. Może powinniśmy się spotkać z Zarządem i czegoś więcej się dowiedzieć, bo komunikacja jak na razie żadna, a zainteresowanie tematem spore

Re: Zmiana zarządcy osiedla

: 3 kwie 2018, o 11:45
autor: ewelina
Trochę słabo to wygląda z odwołaniem Integrum... duże zaskoczenie. Zarząd lokatorski wybraliśmy sami więc robią to do czego ich wybraliśmy - zarządzają. Zobaczymy jaki będzie efekt.

Re: Zmiana zarządcy osiedla

: 3 kwie 2018, o 12:51
autor: Kris
Dalej też nie wiemy co z płatnościami za niby niedomiar w 2017 roku...

Re: Zmiana zarządcy osiedla

: 3 kwie 2018, o 18:28
autor: Nod
A ma ktoś kopię tego maila? Nie dostałem nic na skrzynkę, na którą do tej pory przychodziły informacje od Integrum.

Re: Zmiana zarządcy osiedla

: 3 kwie 2018, o 20:05
autor: ziucia
Mail przyszedł ze skrzynki zarządu nie Integrum.
Warszawa, dnia 30.03.2018 r.

Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Sowińskiego 53, 53A, 53B,53C,53D przy ul. Sowińskiego 53E, 53F, 53G
w Warszawie w Warszawie


Do Właścicieli Lokali

DOTYCZY ZMIANY FIRMY ADMINISTRUJĄCEJ
SZANOWNI PAŃSTWO,
Dbając o prawidłową komunikację we Wspólnotach Mieszkaniowych na osiedlu Verdis I i Verdis II, informujemy Państwa, iż Zarządy obydwu Wspólnot podjęły decyzję o wypowiedzeniu umowy o administrowanie firmie Integrum Managment ze skutkiem na koniec kwietnia 2018 roku.
Decyzja podyktowana jest, m.in.: wielokrotnymi zmianami personalnymi w obsłudze nieruchomości, wątpliwościami co do zasadności wydatkowania środków finansowych oraz brakiem zaufania we współpracy pomiędzy Zarządem a firmą administrującą.
Od grudnia 2017 Zarządy Wspólnot spotykały się regularnie z administratorami, zbierały oferty i negocjowały współpracę z firmami administrującymi. Po weryfikacji złożonych ofert i rozmowach została wybrana firma, która oprócz administratora na wyłączność, zagwarantuje również biuro administracji na osiedlu. Jednocześnie koszty obsługi administracyjnej nie wzrosną, a w związku z planowanymi działaniami prognozowane są oszczędności w kolejnych latach. Dane kontaktowe do nowego administratora podamy na koniec kwietnia. Do tego czasu wszelkie sprawy prosimy kierować do aktualnej administracji. Dostaliśmy od firmy Integrum Managment zapewnienie, iż do końca okresu wypowiedzenia pozostają w pełni do naszej dyspozycji.
Zapewniamy Państwa, iż wszelkie podjęte działania zostały dokładnie przemyślane i zaplanowane, a zmiana firmy administrującej zdecydowanie wpłynie na poprawę komfortu Państwa funkcjonowania we Wspólnocie.

Z poważaniem,
(-) Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej Sowińskiego 53,53A,53B,53C,53D
(-) Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej Sowińskiego 53E, 53F, 53G

Re: Zmiana zarządcy osiedla

: 3 kwie 2018, o 21:37
autor: Robert
Witajcie mieszkancy , wyraznie napisalem ze środki byly na koncie wspolnoty. Nadplata jest za niby ogrzewanie czesci wspolnych w zimie. Niestety kaloryfery nie funkcjonowały w 2017 w częściach wspólnych. Dodatkowo powtórzę olbrzymią kwota poszła na środku konserwujące i również ponadplanowe podwójne zużycie wody na częściach wspólnych. Brak jest jakiegokolwiek uzasadnienia. Sprawdźcie sami. Nie ma żadnych uchwał w tej sprawie i nie wiemy kto zaakceptował sprawozdanie finansowe za 2017 r
Więc sami dokonanie oceny o co tu chodzi . Nie źle napisałem trzeba zorganizowac spotkanie i problemy rozwiązać na początku.