and pisze:Biorąc pod uwagę pogodę to szkoda, że nikt nie wyskoczył z mocniejszym rozgrzewającym alkoholem
Zróbmy co mamy do zrobienia to będziemy mieli przynajmniej co opijać:)
I nie ma co czekać aż ktoś coś zrobi tylko trzeba samemu koleżanki i koledzy
Treść reklamacji poniżej (w puste miejsca wpiszcie swoje numery lokalu, no i prawy górny swoje dane).
Zastanawiam się jeszcze jak im to najlepiej doręczyć i chyba lepiej wydrukować i wysłać poleconym z potwierdzeniem odbioru na wskazane adresy, i potem zbierzemy wszystkie kopie i razem do Rzecznika, tak będzie prościej bo każdy dostanie potwierdzenie że deweloper pismo otrzymał. A zatem:
Warszawa, 27 maja 2013 r.
Ronson Development Sp. z o.o. - Verdis Sp.k.
Al. Komisji Edukacji Narodowej 57
02-797 Warszawa
DW: Komplementariusz Spółki
Ronson Development Sp. z o.o.
Al. Komisji Edukacji Narodowej 57
02-797 Warszawa
REKLAMACJA
Dotyczy mieszkania Verdis Umowa z dnia r.
Szanowni Państwo,
W związku z niewywiązaniem się przez Państwa do dnia dzisiejszego z zapisów załącznika 4 do umowy, składamy reklamację wynikającą z braku poniższych elementów:
• brak łączności z mieszkania z ochroną
• brak łączności z wejść do budynkow z ochroną
• brak instalacji telewizji kablowej
• brak instalacji internetu
• brak instalacji telefonu
• brak instalacji telewizji naziemnej zbiorczej
Wzywamy Państwa do złożenia pisemnych wyjaśnień w terminie 14 dni od dnia doręczenia, oraz w terminie 30 dni od dnia doręczenia do usuniecia wad lokalu.
Z Poważaniem:
DW: Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Warszawie.