Strona 1 z 6

Lista usterek / prac, które nie zostały wykonane

: 25 maja 2013, o 22:26
autor: osverdis.pl
Zgodnie z ustaleniami, otwieramy listę tego, co "miało być, a nie jest". Kompletną listę złożymy u dewelopera. Dopisujcie.

1. Instalacja telewizji naziemnej zbiorczej;
2. Instalacja telewizji kablowej;
3. Instalacja Internetu;
4. Instalacja telefonu;
5. Łączność z ochroną;
6. Instalacja monitoringu w garażu;
7. Drzwi do komórek lokatorskich - miały być drewniane laminowane;

Re: Akty notarialne - negocjowanie taksy

: 26 maja 2013, o 10:48
autor: Sąsiedzi
and pisze:Biorąc pod uwagę pogodę to szkoda, że nikt nie wyskoczył z mocniejszym rozgrzewającym alkoholem :)

Zróbmy co mamy do zrobienia to będziemy mieli przynajmniej co opijać:)

I nie ma co czekać aż ktoś coś zrobi tylko trzeba samemu koleżanki i koledzy :)

Treść reklamacji poniżej (w puste miejsca wpiszcie swoje numery lokalu, no i prawy górny swoje dane).
Zastanawiam się jeszcze jak im to najlepiej doręczyć i chyba lepiej wydrukować i wysłać poleconym z potwierdzeniem odbioru na wskazane adresy, i potem zbierzemy wszystkie kopie i razem do Rzecznika, tak będzie prościej bo każdy dostanie potwierdzenie że deweloper pismo otrzymał. A zatem:

Warszawa, 27 maja 2013 r.










Ronson Development Sp. z o.o. - Verdis Sp.k.
Al. Komisji Edukacji Narodowej 57
02-797 Warszawa

DW: Komplementariusz Spółki
Ronson Development Sp. z o.o.
Al. Komisji Edukacji Narodowej 57
02-797 Warszawa

REKLAMACJA

Dotyczy mieszkania Verdis Umowa z dnia r.

Szanowni Państwo,

W związku z niewywiązaniem się przez Państwa do dnia dzisiejszego z zapisów załącznika 4 do umowy, składamy reklamację wynikającą z braku poniższych elementów:

• brak łączności z mieszkania z ochroną
• brak łączności z wejść do budynkow z ochroną
• brak instalacji telewizji kablowej
• brak instalacji internetu
• brak instalacji telefonu
• brak instalacji telewizji naziemnej zbiorczej

Wzywamy Państwa do złożenia pisemnych wyjaśnień w terminie 14 dni od dnia doręczenia, oraz w terminie 30 dni od dnia doręczenia do usuniecia wad lokalu.



Z Poważaniem:


DW: Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Warszawie.

Reklamacja, wezwanie dewelopera do wykonania zaległych prac

: 26 maja 2013, o 11:01
autor: Sąsiedzi
I jeszcze jedno, dobrze by było wysłać to w poniedziałek, tek żeby wszystkie pisma wyszły tego samego dnia to przy odbiorze ich trochę zasypiemy:) Wiec może niech każdy wyśle swoje tylko z POTWIERDZENIEM ODBIORU, albo może znajdzie się jeden ochotnik do pomocy, ja jutro od rana mam trochę czasu możemy to razem wysłać tylko na znaczki dajcie:) Jeśli ktoś się na to pisze to dzisiaj do wieczora max jutro rano żeby dał pismo.
Odpowiedzcie.

Re: Akty notarialne - negocjowanie taksy

: 26 maja 2013, o 13:12
autor: vellamo
No to jak robimy?
Tworzymy pismo reklamacyjne i wszyscy się pod nim podpisujemy, czy wysyłamy osobno?
Ja wolałabym pisma nie pisać, ale mogę pomóc zebrać podpisy :)

Re: Akty notarialne - negocjowanie taksy

: 26 maja 2013, o 13:46
autor: Sąsiedzi
vellamo pisze:No to jak robimy?
Tworzymy pismo reklamacyjne i wszyscy się pod nim podpisujemy, czy wysyłamy osobno?
Ja wolałabym pisma nie pisać, ale mogę pomóc zebrać podpisy :)

W wątku "Usterki" jest draft pisma, jeśli nie chcesz pisać pisma twój wybór ale jak do tej pory "na gębę" nic nie zostało załatwione, myślisz jeszcze że coś w tej kwestii się zmieni? Moim zdaniem im więcej pism pójdzie tym szybciej i skuteczniej będą jakieś efekty dla wszystkich. Oprócz tego w umowie jest określona forma składania reklamacji jako pisemna, więc tylko takie reklamacje deweloper będzie musiał uznać. Wszystko co zostało określone w umowie powinno być spełnione bo za to już zapłaciliśmy.
Twoja pomoc przy zbieraniu podpisów będzie bardzo przydatna.

W razie gdyby ktoś nie znalazł draft poniżej:

Re: Reklamacja, wezwanie dewelopera do wykonania zaległych prac

: 26 maja 2013, o 14:07
autor: osverdis.pl
@Sąsiedzi, pominęliście monitoring w garażu (wg Załącznika nr 4: "Parking podziemny ogólnodostępny, instalacja monitoringu: tak").
Ponadto, widzę jeszcze jedną niezgodność - drzwi do komórek lokatorskich miały być "drewniane laminowane", są z jakiejś blachy (dopisuję do listy na górze wątku).

Re: Lista usterek / prac, które nie zostały wykonane

: 26 maja 2013, o 15:28
autor: and
jeszcze malowanie sufitów w garażu podziemnym, co prawda w załączniku jest tylko ościanach

Re: Lista usterek / prac, które nie zostały wykonane

: 26 maja 2013, o 16:07
autor: vellamo
No ok, dzięki za draft :) Jutro wyślę pismo do Ronsona.

A co robimy z pismem o wydanie dokumentów naszemu notariuszowi i zawiadomieniem do UOKiK? Dla nas, szczerze mówiąc, jest to w tej chwili najważniejsze :)

Re: Reklamacja, wezwanie dewelopera do wykonania zaległych prac

: 26 maja 2013, o 20:14
autor: Sąsiedzi
osverdis.pl pisze:@Sąsiedzi, pominęliście monitoring w garażu (wg Załącznika nr 4: "Parking podziemny ogólnodostępny, instalacja monitoringu: tak").
Ponadto, widzę jeszcze jedną niezgodność - drzwi do komórek lokatorskich miały być "drewniane laminowane", są z jakiejś blachy (dopisuję do listy na górze wątku).

Tak rzeczywiście, dopisane już do pisma.

Re: Lista usterek / prac, które nie zostały wykonane

: 27 maja 2013, o 19:44
autor: and
Mam nadzieję, że nie jedyny wysłałem pismo :)