Oczekiwanie na ciepłą wodę w kranie

Tutaj zgłaszamy i opisujemy wszelkie usterki zauważone na terenie osiedla.
Efka
Potwierdzony mieszkaniec
Posty: 40
Rejestracja: 12 sty 2015, o 15:59

Re: Rozliczenie mediów (CO, CW, ZW)

Post autor: Efka »

U nas bylo to samo jesli chodzi o czekanie na ciepłą wodę - zawór powrotu cieplej wody był zakręcony. Trzeba zgłosić usterkę do Ronsona. Hydraulik przyjdzie i wyreguluje cyrkulację cieplej wody.
Dolo Res
Potwierdzony mieszkaniec
Posty: 19
Rejestracja: 4 cze 2015, o 16:01

Oczekiwanie na ciepłą wodę w kranie

Post autor: Dolo Res »

Witajcie Sąsiedzi,
mam pion wody ciepłej w mieszkaniu (w aneksie kuchennym). Zgłosiłam długie czekanie na ciepłą wodę (o czym pisały już na forum pierwsze bloki z naszego osiedla). Pan Patryk twierdził, że kilka osób już to zgłaszało od nas i coś było robione sprawdzane w zeszłym tygodniu. Niemniej jednak czy zauważył ktoś jeszcze taki problem u siebie? A może już poprawę w tej sprawie? Bo ja nie widzę na razie poprawy. Trzeba pamiętać, że licznik ciepłej wody podczas oczekiwania bije na naszą niekorzyść.
Dolo Res
Potwierdzony mieszkaniec
Posty: 19
Rejestracja: 4 cze 2015, o 16:01

Re: Oczekiwanie na ciepłą wodę w kranie

Post autor: Dolo Res »

Te instalacje cyrkulacji ciepłej wody były już ponoć poprawiane. Trzeba pamiętać, że nie ma ich w lokalach. Instalacja cyrkulacji ciepłej wody kończy się w szachcie na korytarzu. Od Zarządcy słyszałam, że Veolia ma coś jeszcze przyjeżdżać i sprawdzać. Czyli coś jest jeszcze na rzeczy.
ziucia
Posty: 64
Rejestracja: 21 kwie 2015, o 17:02
Budynek: 53G

Re: Oczekiwanie na ciepłą wodę w kranie

Post autor: ziucia »

Mimo że temat był poruszany w zeszłym roku, ja niestety tez muszę zgłosić długie oczekiwanie na ciepłą wode w łazience (budG). Zwłaszcza przeszkadza mi w umywalce bo zdaże umyć zęby i dopiero "dotrze" do kranu ciepła woda. To duża strata lać tak wode w oczekiwaniu na ciepłą. Dziwne skoro zależy to od centralnego zaworu to dlaczego każdy musi zgłaszac to oddzielnie :-( nie ma co, pisze maila do p. Patryka
Dolo Res
Potwierdzony mieszkaniec
Posty: 19
Rejestracja: 4 cze 2015, o 16:01

Re: Oczekiwanie na ciepłą wodę w kranie

Post autor: Dolo Res »

Cześć, ten temat był poruszany w tym roku. Czy udało się Tobie uzyskać jakąś sensowną odpowiedź od P. Patryka w temacie tej wody?
lin3e
Posty: 33
Rejestracja: 4 sty 2016, o 08:41
Budynek: 53E

Re: Oczekiwanie na ciepłą wodę w kranie

Post autor: lin3e »

Dzisiaj zgłosiłem sytuację z wodą. Jak będę wiedział co i jak to napisze. Natomiast dobrze jest aby jak najwięcej osób napisało do Pana Patryka.
lin3e
Posty: 33
Rejestracja: 4 sty 2016, o 08:41
Budynek: 53E

Re: Oczekiwanie na ciepłą wodę w kranie

Post autor: lin3e »

Rozmawiałem dość długo z Panem Patrykiem, rzeczywiście wyregulowali ale problem nadal istnieje. Jeśli chodzi o zgłoszenie usterki to należy to zrobić na karcie zgłoszeń i wysłać do Ronsona.
ziucia
Posty: 64
Rejestracja: 21 kwie 2015, o 17:02
Budynek: 53G

Re: Oczekiwanie na ciepłą wodę w kranie

Post autor: ziucia »

udostępniono ci kartę zgłoszeń? podziel się :-) też wyślę zgłoszenie dot, braku ciepłej wody :-(
osverdis.pl
Potwierdzony mieszkaniec
Posty: 1341
Rejestracja: 8 lut 2012, o 20:40

Re: Oczekiwanie na ciepłą wodę w kranie

Post autor: osverdis.pl »

Kartę usterki znajdziecie tutaj.
Dolo Res
Potwierdzony mieszkaniec
Posty: 19
Rejestracja: 4 cze 2015, o 16:01

Re: Oczekiwanie na ciepłą wodę w kranie

Post autor: Dolo Res »

Pan Patryk lubi nieco "zbywać" i długo tłumaczyć, że zrobił co mógł. Podobnie było z licznikiem ciepłej wody u mnie. Gdybym się nie uparła zostałoby przy jego wersji, że cofa mi się pewnie woda w kranie i nic nie można zrobić, a tak wymienili mi licznik, bo był wadliwy (plus skorygowali rozliczenie), a w realu ponoć to mój był podłączony do innego lokalu, a czyjś do mnie, ale sam mi już tego Pan Patryk nie przekazał :) Zapytałam go też przy okazji, czy zmieniła się ekipa sprzątająca ..., a on od razu, że tak wie, że źle jest sprzątane.... Słyszałam to już dwa razy w ciągu kilku miesięcy :) Ale co z takiego przytakiwania będzie? Jak wie, że coś jest do poprawy to niech zadziała. To co piszemy jeszcze do Pana Patryka jak ktoś widzi taki problem z wodą i składamy usterkę do Ronsona? Może jak z dwóch stron zadziałamy per lokal to coś zrobią. Bo ostatnio nawet udało mi się umyć za pierwszym razem włosy przy zimnej wodzie, dopiero przy drugim podejściu była ciepła :)
ODPOWIEDZ